header_legetøj_03.png
Skærmbillede 2015-11-06 kl. 19.31.06.jpg
 

VN Legetøj A/S

Etableret 1 januar 1970, og er en førende legetøjs virksomhed gennem mere end 40 år. Grundlagt af Mr. Villy Nielsen, som på det tidspunkt havde været i legetøjsbranchen mere end 20 år.

I dag er virksomheden ejes og ledes af anden generation og har udvidet sin virksomhed til også at omfatte Norge og Sverige samt.

VN har 3 showrooms i Århus - Danmark, Drammen - Norge og Stockholm - Sverige. I alt 13 salgschefer står for salget til alle kunder i alle 3 lande. Danmark og Sverige kunder betjenes fra vores centrallager og hovedkontor i Århus. Den Norske Virksomhed tjener de norske kunder fra eget lager og kontor ligger i Drammen.

VN har et meget stærkt ry som en førende leverandør med levering til tiden, ansvarlighed, sikkerheds-kontrol, og vores finansielle styrke med tripple-A grading er indiskutabelt.

VN legetøjs mærker

  • 4 Girlz
  • 3-6 - Three-to-six
  • 4 kids
  • Artkids
  • Baby buddy
  • Buddy wood
  • Bull
  • California
  • Carioca
  • Cars
  • Disney
  • Flipper
  • Gonher
  • Peppa Pig
  • Hello Kitty
  • Judith
  • Kiddy
  • Micro Speed
  • Monster High
  • Baby love
  • Rio
  • Sally
  • Scooby Doo
  • Speed car
  • Spiderman
  • Soldier Force
  • Vini-game
  • Vinisport
  • Wader

Mærker fra VN

VN legetøjs hjemmeside

Detailsalget steg i juni

Detailomsætningsindeks juni 2016 Detailsalget i juni var på 97,5, hvilket er 0,2 pct. højere end i maj. Stigningen kom efter en tilsvarende stigning på 0,2 pct. mellem april og maj. I juni trak varegruppen fødevarer og andre dagligvarer op med en stigning på 0,2 pct. Salget af andre...

Detailhandel

Detailsalget går tilbage i juli

Detailomsætningsindeks juli 2016 I juli var indekstallet for detailsalget 96,8, hvilket er 0,6 pct. lavere end juni. Faldet kommer efter en tre måneders periode, hvor indekset har været stigende. I juli faldt varegruppen beklædning mv. med 2,8 pct. i forhold til juni. Salget af andre...

Detailhandel

Storkøkkeners økologisalg indhenter detailhandlen

Salg af økologiske varer til foodservice 2015 Salget af økologiske føde- og drikkevarer til foodservice udgjorde 1.661 mio. kr. i 2015 - en markant stigning på 27 pct. i forhold til 2014. Økologiske varer udgjorde 7,6 pct. af det samlede salg af madvarer til foodservice i 2015. Dermed begynder...

Detailhandel

Detailsalget er faldet ganske lidt

Detailomsætningsindeks august 2016 Detailsalget i august var 0,2 pct. lavere end i juli, når tallene er korrigeret for prisudvikling, normale sæsonudsving og effekten af handelsdage. Faldet kom efter et fald i juli på 0,6 pct. I august trak varegrupperne fødevarer og andre dagligvarer ned med...

Detailhandel
 

Pancony & jipHost