header_legetøj_03.png
forside_hape_snegl.jpg
 

Maki A/S

Maki A/S har markedsført og udviklet legetøj siden 1995. Den primære målgruppe er småbørn, og produkterne sælges udelukkende B2B, overvejende i de nordiske lande. Maki ledes til daglig af Niels Dahl-Nielsen, der overtog virksomheden i 2003. Siden da er Maki A/S vokset hvert år, og den positive udvikling fortsætter.

Maki A/S er på én gang en grossist, der markedsfører ledende brands, og et designhus, der udvikler produkter under eget navn eller på licens. Uanset hvad bestræber vi os på at bevare fokus på produkterne, der skal være pædagogiske, stimulerende og sikre - ikke bare smarte.

Detailsalget steg i juni

Detailomsætningsindeks juni 2016 Detailsalget i juni var på 97,5, hvilket er 0,2 pct. højere end i maj. Stigningen kom efter en tilsvarende stigning på 0,2 pct. mellem april og maj. I juni trak varegruppen fødevarer og andre dagligvarer op med en stigning på 0,2 pct. Salget af andre...

Detailhandel

Detailsalget går tilbage i juli

Detailomsætningsindeks juli 2016 I juli var indekstallet for detailsalget 96,8, hvilket er 0,6 pct. lavere end juni. Faldet kommer efter en tre måneders periode, hvor indekset har været stigende. I juli faldt varegruppen beklædning mv. med 2,8 pct. i forhold til juni. Salget af andre...

Detailhandel

Storkøkkeners økologisalg indhenter detailhandlen

Salg af økologiske varer til foodservice 2015 Salget af økologiske føde- og drikkevarer til foodservice udgjorde 1.661 mio. kr. i 2015 - en markant stigning på 27 pct. i forhold til 2014. Økologiske varer udgjorde 7,6 pct. af det samlede salg af madvarer til foodservice i 2015. Dermed begynder...

Detailhandel

Detailsalget er faldet ganske lidt

Detailomsætningsindeks august 2016 Detailsalget i august var 0,2 pct. lavere end i juli, når tallene er korrigeret for prisudvikling, normale sæsonudsving og effekten af handelsdage. Faldet kom efter et fald i juli på 0,6 pct. I august trak varegrupperne fødevarer og andre dagligvarer ned med...

Detailhandel
 

Pancony & jipHost