header_legetøj_03.png
Skærmbillede 2015-11-06 kl. 17.58.09.jpg
 

Image Toys

Sådan skaber vi kvalitet og værdi

ImageToys / ImageGifts leverer legetøj og reklameartikler til forhandlere og institutioner i Danmark, Sverige, Norge og det øvrige Europa. Vi er ikke nødvendigvis markedets største spiller, men vi vil være de bedste inden for vores felt.

Siden 2001 har Image udviklet en filosofi, der er baseret på en holistisk tilgang til begrebet kvalitet.
Ved at være til stede under alle faser; fra koncept- og produktudvikling til produktion, markedsføring og salg,
ønsker vi at levere en samlet kvalitetsoplevelse til vore kunder og slutbrugere.

Vores målsætning er derfor altid at have et bredt sortiment, tilbyde nem og fleksibel bestilling og levering, og at tilbyde kvalitetsprodukter, der til fulde opfylder krav til sikkerhed og holdbarhed.

Et indgående kendskab til markedet og dets udvikling er nødvendig ved sammensætningen af et bredt men konkurrencedygtigt sortiment.

Sammen med vores egenudviklede produkter fra ImageToys, Magni og ImageReklame, repræsenterer vi også en række internationale brands, heriblandt Goki, Heimess, PromotionTops og Topico m.fl. Ved at samle det bedste fra alle områder, kan vi tilbyde en samlet indgang til hele legetøjsmarkedet og promotionmarkedet. Det har sine fordele.

Rabatter:

- 3% ved ordrer over DKK 1 875,00
- 5% ved ordrer over DKK 3 750,00
- 4% ved forudbetaling, samt
- 2% ved betaling inden 10 dage

Priser er angivet pr. salgsenhed.

Det er ikke nødvendigt at købe hele kartoner,
priserne gælder salgsenheden.

OBS: Ordre på mindre end 100 EUR pålægges et gebyr på 12.50 EUR

Effektiv levering.

Varer afsendes fra lager i Tyskland.
Leveringstid oftest 3-5 hverdage

Ingen restordrer

Varer, der ikke er på lager ved afsendelsestidspunktet fratages ordren, og du motager notits om forventet dato på lager igen.

Image Toys legetøj

Detailsalget steg i juni

Detailomsætningsindeks juni 2016 Detailsalget i juni var på 97,5, hvilket er 0,2 pct. højere end i maj. Stigningen kom efter en tilsvarende stigning på 0,2 pct. mellem april og maj. I juni trak varegruppen fødevarer og andre dagligvarer op med en stigning på 0,2 pct. Salget af andre...

Detailhandel

Detailsalget går tilbage i juli

Detailomsætningsindeks juli 2016 I juli var indekstallet for detailsalget 96,8, hvilket er 0,6 pct. lavere end juni. Faldet kommer efter en tre måneders periode, hvor indekset har været stigende. I juli faldt varegruppen beklædning mv. med 2,8 pct. i forhold til juni. Salget af andre...

Detailhandel

Storkøkkeners økologisalg indhenter detailhandlen

Salg af økologiske varer til foodservice 2015 Salget af økologiske føde- og drikkevarer til foodservice udgjorde 1.661 mio. kr. i 2015 - en markant stigning på 27 pct. i forhold til 2014. Økologiske varer udgjorde 7,6 pct. af det samlede salg af madvarer til foodservice i 2015. Dermed begynder...

Detailhandel

Detailsalget er faldet ganske lidt

Detailomsætningsindeks august 2016 Detailsalget i august var 0,2 pct. lavere end i juli, når tallene er korrigeret for prisudvikling, normale sæsonudsving og effekten af handelsdage. Faldet kom efter et fald i juli på 0,6 pct. I august trak varegrupperne fødevarer og andre dagligvarer ned med...

Detailhandel
 

Pancony & jipHost