header_legetøj_03.png
boremaskine_200.jpg
 

Formålet

Siden er tiltænkt legetøjshandlere, såvel online som offline, der har behov for at blive mere synlige på nettet.
Med tiden vil der blive tilføjet flere og flere omtaler, og en dermed øget focus på legetøj, som alle butikkerne vil få glæde af.
Siden skal altså primært ses som en af mange steder på nettet hvor man med fordel kan få sig en værdifuldt link, som er præcis i den kategori, man selv driver forretning i.

Gratis

Ja det er gratis.

Også grossister, vil have glæde af en omtale her på siden, og den optages også uden beregning.
For grossister vil der med tiden blive mulighed for at annoncerer på siden, og dermed påvirke legetøjsbutikkerne til at lagerføre de pågældende produkter.

 

Kontakt

 

Gå til kontakt siden

Detailsalget begyndte året med fremgang

Detailomsætningsindeks januar 2016 Detailsalget var i januar 0,5 pct. højere end i december. Stigningen kom efter en nedgang i december på 0,8 pct. Detailsalget var i perioden november 2015 til januar 2016 på niveau med salget i august-oktober 2015, og salget i januar 2016 var 1,0 pct. højere...

Detailhandel

Samlet fald i industriens og engroshandlens lagre

Industriens og engroshandlens lagre (kvt.) 4. kvt. 2015 Værdien af industriens og engroshandlens lagre faldt samlet set med 2,5 mia. kr. i fjerde kvartal 2015. Industriens lagre faldt med 2,9 mia. kr. fra tredje til fjerde kvartal, mens engroshandlens lagre steg med 0,4 mia. kr. Tallene er ikke...

Detailhandel

Detailsalget faldt i februar

Detailomsætningsindeks februar 2016 Detailsalget var i februar 0,7 pct. lavere end i januar, og der var tale om et fald i alle varegrupper. Faldet kom efter en stigning i januar på 0,3 pct. Detailsalget var 0,9 pct. lavere i perioden december 2015 til februar 2016 end i september-november 2015....

Detailhandel

Markant øget salg af økologi

Detailomsætningen af økologiske fødevarer 2015 Salget af økologiske føde- og drikkevarer i supermarkeder og varehuse mv. i 2015 udgjorde 7,0 mia. kr., hvilket er 12 pct. mere end året før. Stigningen skyldes især frugt og grøntsager, som steg med 28 pct. fra 2014 til 2015. De udgør nu 26 pct. af...

Detailhandel
 

Pancony & jipHost